پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 94
نویسنده : علی

 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: دوره جوانی بهترین زمان برای بهره مندی از فرصت های زندگی برای سعادت مندی دنیوی و اخروی است.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، حجت الاسلام و المسلمین احمد جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در جمع سربازان فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی این نیرو گفت: همه بزرگان بر این نکته تأکید داشته اند که بهترین زمان برای رشد، ترقی و تعالی انسان دوره جوانی است.

وی اضافه کرد: با بررسی زندگی انسان های والا مقام در عرصه دین و دانش به این نکته دست پیدا می کنیم که بیشترین رشد شخصیتی فرد در دوره جوانی شکل می گیرد و اگر در این زمان حرکت رو به رشدی صورت گیرد ثمرات آن برای همیشه همراه انسان خواهد بود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا قدرت و نیروی جوانی را قابل مقایسه با هیچ دوره ای نداسته و اظهار داشت: علاوه بر قدرت بدنی، ذهن و فکر نیز در این دوره در بهترین بازدهی خود قرار دارد و باید از این نعمت خدادادی بهترین بهره را ببریم.

وی ضمن توصیه به جوانان در بهره مندی از تجارب پیشکسوjان تصریح کرد: استفاده از تجارت دیگران باعث می شود اشتباهات گذشته برای ما تکرار نشود و از فرصت ها و تهدیدهای موجود استفاده کنیم.

حجت الاسلام جلیلی صفت با تأکید بر استفاده از دوره سربازی برای کسب تجارب ارزشمند گفت: می توان با استفاده از ظرفیت های موجود در نیروهای مسلح بهترین تجارب را برای آینده و فرصت های کاری خود مهیا کنید تا توشه مناسبی برای شما باشد.

 




:: برچسب‌ها: نهاجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: