ولایت فقیه نیاز اساسی کشورهای مسلمان است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ولایت فقیه نیاز اساسی کشورهای مسلمان است
نوشته شده در چهار شنبه 3 شهريور 1395
بازدید : 87
نویسنده : علی

 

حجت الاسلام و المسلمین رشیدی گفت: ولایت فقیه در کشورهای مسلمان نیاز اساسی محسوب می شود که در صورت نبود آن حیات و ممات اسلام به خطر خواهد افتاد.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، حجت الاسلام و المسلمین رشیدی رییس عقیدتی سیاسی پایگاه نوژه در چهارمین دوره بصائر ویژه کارکنان عقیدتی سیاسی و فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان همدان که در پایگاه شکاری شهید نوژه برگزار شد گفت: ولایت مختص خداوند متعال است و بر روی زمین این وظیفه بر عهده جانشین و پیامبران الهی گذاشته شده است تا چراغ روشن هدایت مردم باشند.

وی افزود: پس از پیامبران، این وظیفه بر عهده امامان و انبیاء گذاشته شده و تا روز موعود نیز که منجی ظهور خواهد کرد این وظیفه بر عهده کسی که آشنا به احکام شرع و اسلام باشد گمارده شده است.

رییس عقیدتی سیاسی پایگاه نوژه اظهار داشت:  ولی فقیه در کشورهای مسلمان نیاز اساسی محسوب می شود که در صورت نبود آن حیات و ممات اسلام به خطر خواهد افتاد کما این که در کشورهایی که بیداری اسلامی شکل گرفت به دلیل نبود رهبری دینی نتیجه دلخواه حاصل نشد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما به واسطه امام راحل(ره) و رهبری داهیانه ایشان که نقش ولی فقیه را داشتند به پیروزی رسید که اگر غیر این بود سرنوشتی غیر از کشورهای در حال حاضر منطقه نداشت و این مهم ترین موضوع در اداره کشورهای اسلامی است.

گفتنی است چهارمین دوره بصائر ویژه کارکنان عقیدتی سیاسی و فرماندهان یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان همدان به مدت 3 روز با حضور کارکنان عقیدتی سیاسی های نیروی زمینی، قرارگاه خاتم الانبیاء(ٌص) و پایگاه شکاری شهید نوژه در سالن بریفینگ عملیات این پایگاه برگزار شد، طی این دوره سلسله مباحث مربوط به موضوعات اجتماعی، سیاسی، انقلابی، اجتماعی و اخلاقی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.




:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: