اجرای نمایش «سرود سرد خاکستر» در تالار پرواز ارتش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 103
نویسنده : علی

 نمایش «سرود سرد خاکستر» به کارگردانی سیامک موحدی از چهارم آبان در تالار پرواز مجموعه فرهنگی هنری شهید سرتیپ عباس واعظی به روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نمایش «سرود سرد خاکستر» که در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت و همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و بنیاد تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در ژانر حماسه و دفاع آماده اجرا شده است؛ روایت مستندی از استقامت، پایداری، رشادت و مظلومیت رزمندگان اسلام در دوران 8 سال جنگ تحمیلی می باشد.

«سرود سرد خاکستر» در پایگاهی نظامی در منطقه فکه می‌گذرد که فرمانده گروهان یکی از یگان های پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالهای دفاع مقدس، خاطرات خود را از حماسه آفرینی های تعدادی از همرزمانش برای سربازی جوان که تازه به خدمت وظیفه اعزام شده است بازگو می کند.  

این نمایش به شیوه فاصله گذاری اجرا می شود به گونه ای که تماشاگر با مشاهده نمایش، بخشی از حماسه های ماندگار سالهای دفاع مقدس را خارج از شور و احساس و برداشت های شخصی بلکه با تفکر و تامل درباره آنها درک می کند.

یادآوری می شود: نمایش «سرود سرد خاکستر» از روز دوشنبه هفته آینده (چهارم آبان) تا روز جمعه هشتم آبان ماه، هر روز از ساعت 18:30 دقیقه در محل تالار پرواز مجموعه فرهنگی هنری شهید سرتیپ عباس واعظی، واقع در خیابان پیروزی، روبروی ایستگاه متروی پیروزی به روی صحنه می رود و بازدید از آن برای خانواده های محترم نیروهای مسلح رایگان خواهد بود.



:: برچسب‌ها: ارتش، سرود سرد خاکستر، نمایش، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: