اخبار ارتش درهفته ای که گذشت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اخبار ارتش درهفته ای که گذشت
نوشته شده در شنبه 2 مرداد 1395
بازدید : 102
نویسنده : علی

 

از اعزام ناوگروه چهل و دوم نیروی دریایی ارتش به آب های آزاد و بین المللی تا انهدام یک و نیم تن تریاک توسط بالگردهای هواپیمایی نیروی زمینی ارتش در شهداد استان کرمان.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش خبرداد؛یک و نیم تن تریاک در آتش بالگردهای هواپیمایی نیروی زمینی ارتش سوخت

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش از انهدام کامل کاروان قاچاقچیان مواد مخدر در 150 کیلومتری شمال شهداد از توابع استان کرمان توسط بالگردهای هواپیمایی نیروی زمینی ارتش(هوانیروز)با همکاری نیروی انتظامی خبر داد.

 امیر اسماعیلی مطرح کرد:در حوزه‌های کشف، شناسایی، رهگیری و درگیری پیشرفت‌های چشمگیری حاصل شده است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) اظهار داشت: در هر چهار حوزه کشف، شناسایی، رهگیری و درگیری که ماموریت‌های اصلی پدافند هوایی است پیشرفت‌های خوبی به وجود آمده است .

تقدیر از نیروی زمینی ارتش درجشن بزرگ خانواده هندبال کشور

دومین جشن بزرگ خانواده هندبال در آکادمی ملی المپیک و با حضور ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان و مسوولان فدراسیون و مسوولان ورزش کشور برگزار شد .

نیروهای مسلح پناهگاه ملت هستند

نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان چهاردهمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانشگاه های افسری ارتش گفت: نیروهای مسلح پناهگاه ملت هستند.

فرمانده کل ارتش از تیپ 288 زرهی خاش و 388 ایرانشهر بازدید کرد

امیرسرلشکرعطاءالله صالحی،فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در تیپ 288 زرهی خاش و 388 ایرانشهر از یکان های مستقر در این تیپ ها بازدید و از نزدیک در جریان آمادگی رزمی و توان دفاعی آنان قرار گرفت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ؛نیروی دریایی برای تامین منافع کشور هر جا که لازم باشد حضور خواهد داشت

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه حفظ امنیت خطوط تجاری از اهداف اعزام ناوگروه ها ارتش به آب های آزاد و بین المللی است، گفت: هر جا که لازم باشد نیروی دریایی ارتش برای تامین امنیت منافع جمهوری اسلامی ایران حضور خواهد داشت.

همزمان با پهلوگیری ناوگروه چهل و یکم نداجا انجام خواهدشد؛اعزام ناوگروه چهل و دوم نیروی دریایی ارتش به آب های آزاد و بین المللی

همزمان با پهلوگیری ناوگروه چهل و یکم،ناوگروه چهل و دوم نیروی دریایی ارتش به منظور تامین امنیت خطوط مواصلاتی و کشتیرانی به آب های آزاد و بین المللی اعزام خواهد شد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص):خون شهدا، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرده است

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی گفت: خون شهدای والامقام، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرده است و از این‌ رو همه ما نسبت به شهیدان مدیون هستیم.

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 13 سرباز ارتش در حسینیه ثاراله کرمان برگزار شد

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 13 سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سانحه جاده ای نی ریز فارس به رحمت ایزدی پیوستند صبح امروز در حسینیه ثاراله استان کرمان برگزار شد.

 




:: برچسب‌ها: آچا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: