رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا؛ بر حفظ برکات ماه مبارک رمضان تأکید کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 126
نویسنده : علی

 

حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت گفت: مومنین روزه دار باید برکات ماه مبارک رمضان را در سایر ماه ها و کلیه شئون زندگی خود حفظ کنند.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، حجت الاسلام احمد  جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در مراسم وداع با ماه مبارک رمضان که با حضور امیر شاه صفی فرمانده این نیرو در مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی برگزار شد گفت: ماه مبارک رمضان ماه خدا و ماه بهره مندی از کلام خدا است.

وی اضافه کرد: خداوند در این ماه ثواب بسیاری برای قرائت و تدبر در قرآن تعیین کرده است و دلیل آن هم وارد کردن قرآن به برنامه روزانه افراد است تا در دیگر ایام سال نیز این روال ادامه داشته باشد.


رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا گفت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای نزدیکی و ارتباط معنوی بیش از پیش با خداوند است و مومنان روزه دار باید صفای باطنی و طهارت قلبی حاصل از یک ماه عبادت و روزه داری را در سایر ماه ها و روزهای سال نیز در وجود خود حفظ کنند

وی در ادامه ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اظهار داشت: این عید از جمله اعیاد بزرگ اسلامی و روزی است که خداوند به روزه داران حقیقی و تقوا پیشه پاداش می دهد.

حجت الاسلام جلیلی صفت ضمن برشمردن برکات عید سعید فطر تصریح کرد: اعیاد اسلامی بهترین فرصت برای انجام صله رحم و از بین بردن کدورت ها از دل ها است و مومنانی که یک ماه به عبادت مشغول بوده اند در این روز مبارک غبارهای دل را بزدایند.




:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: