مراسم تحلیف
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مراسم تحلیف
نوشته شده در یک شنبه 13 تير 1395
بازدید : 73
نویسنده : علی

 

مراسم تحلیف کارکنان وظیفه گردان سلمان فارسی، با حضور خانواده های آنان از اقصی نقاط کشور در مرکز آموزش وظیفه نداجا سیرجان برگزار شد و سربازان دانش آموخته گردان سلمان فارسی در حضور خانوادهایشان آمادگی خود را برای خدمت در نیروی دریایی راهبردی ارتش ج.ا.ا به نمایش گذاشتند.

در این مراسم  ناخدایکم ستاد مجید توسلی فرمانده  این مرکز آموزش ضمن عرض خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات از درگاه خداوند منان ،خطاب به خانواده های این سربازان ،گفت: امیدواریم توانسته باشیم این امانات را با کیفیت بهتری به شما برگردانیم و اگر به فرزندانتان نگاه کنید، تغییرات ملموسی را در این عزیزان خواهید دید و خواهید دید که با دوران قبل از خدمت فرق کرده اند.

وی افزود:اکنون این عزیزان آماده اند تا بتوانند در طول خدمت سربازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخار آفرین باشند و زیر این پرچم مقدس سینه سپر کنند و از این مرز و بوم دفاع کنند.

وی درپایان خاطر نشان کرد:خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی موهبتی است که سربازان عزیز باید قدر لحضه لحضه آن را بدانند و بدانند که هر لحظه از این خدمت با اخلاص، جهاد در راه خداست.




:: برچسب‌ها: تحلیف،نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: