پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 77
نویسنده : علی

 

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه مراسم روز جهانی قدس گفت : روز قدس برای این است که مسلمانان هیچ‌گاه فراموش نکنند دشمنی به نام رژیم صهیونیستی دارند که باید از بین برود و مسئله فلسطین مسئله جهان اسلام است.

 

 

وی افزود: در این میان نباید بگذاریم ذهن مسلمانان از مسئله فلسطین منحرف شود. مسلمانان با بصیرت و حرکت در خط ولایت باید علیه گروه‌های تکفیری و رژیم صهیونیستی آگاه باشند.

امیر دریادار حبیب‌الله ادامه داد: امسال چندین رزمایش در حوزه‌های تخصصی موشکی، سطحی، زیرسطحی، تکاوری، جنگ الکترونیک را در دستور کار داریم که تعداد آنها 20 رزمایش تخصصی است که جمع اینها در رزمایش ولایت 95 که در زمستان امسال برگزار می‌شود، ارائه خواهد شد.

وی درباره برگزاری رزمایشهای مشترک توسط نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: قطعا رزمایشهای مشترکی با کشورهای منطقه خواهیم داشت.

دریادار سیاری درباره حضور مردم در راهپیمایی روز قدس افزود: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشانه بیداری ملت ایران است و تا زمانی که این ملت بیدار است، هیچ تعرضی به امنیت کشورمان وارد نمی‌شود.




:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: