حجت الاسلام انصاری: دلیل بروز مشکلات فاصله گرفتن از قرآن است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 82
نویسنده : علی

 

هفتمین محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و حجت الاسلام انصاری رییس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه در منطقه پدافند هوایی مرکزی برگزار شد.

حجت الاسلام انصاری در این مراسم اظهار داشت: یکی از برکات ماه رمضان انس با قرآن و به خصوص انس با معانی و مفاهیم قرآن است و نکته قابل توجه مصمم شدن همه ما به این نکته است که رفتار و کردار و همه زنذدگی خودمان را با قرآن تطبیق دهیم و اگر زمانی به مشکل برمی خوریم به علت فاصله گرفتن از قرآن است.

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: برای انس با قرآن باید ابتدا قرآن خواندن را خوب فرا بگیریم و به دنبال یاد گرفتن خواندن قرآن باشیم و زمانی که روخوانی را یاد گرفتیم هر روز یک صفحه از قرآن را تلاوت کنیم و در حین تلاوت در فهم معانی و مفاهیم آیات تلاش کنیم و در نهایت سعی کنیم تا در حد توان به تعالیم قرآن کریم عمل نماییم.

وی در پایان با اشاره به اهمیت شب های قدر افزود: سرنوشت یک ساله ما در شب های قدر نوشته می شود و یک شب قدر برابر با هزار ماه است و ارزشی برابر با طول عمر انسان دارد. در این شب راه توبه و بازگشت به سوی خداوند باز است و دعا و درخواست بنده از خداوند به استجابت می رسد پس لازم است همه ما اهمیت این شب را درک کنیم و قدر این شب را بدانیم.




:: برچسب‌ها: پدافند هوایی،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: