بازدید امیر شاه صفی از پایگاه شهید حبیبی مشهد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید امیر شاه صفی از پایگاه شهید حبیبی مشهد
نوشته شده در چهار شنبه 2 تير 1395
بازدید : 166
نویسنده : علی

 

فرمانده نیروی هوایی ارتش و هیأت همراه با حضور در پایگاه مقدم شکاری شهید حبیبی زهام مشهد از بخش های مختلف این پایگاه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، در این بازدید امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش از قسمتهای مختلف آلرت، شیلتر های ساخته شده و ساختمان های ساها این یگان بازدید کرد.

همچنین فرمانده نیروی هوایی در دیدار چهره به چهره با عده ای از کارکنان، از مشکلات و دغدغه های آنان آگاه و دستوراتی برای رفع مشکلات مذکور صادر کرد.

گفتنی است در ادامه این بازدید حجت الاسلام احمد جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در جمع فرماندهان و کارکنان این پایگاه به افتخارات نیروی هوایی ارتش در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره و گفت: این نیروی الهی در دوران جنگ تحمیلی با اقدامات خارق العاده و عملیات های بی بدیل رویای دشمن را به کابوسی همیشگی تبدیل کرد.


وی اضافه کرد: یکی از دلایل موفقیت نیروی هوایی و بروز این عزتمندی، توکل به خداوند و ایمان کارکنان این نیرو در مواجه با خطرات بوده است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا ضمن توصیه به بهره مندی کارکنان پایگاه شهید حبیبی از فضای معنوی حرم امام رضا (ع) اظهار داشت: زندگی در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) فرصتی است که باید از آن به نحو احسن بهره ببرید و برکات آن را به زندگی خود وارد کنید.

وی ماه مبارک رمضان را را دانشگاه معرفت الهی معرفی کرد و افزود: هدف از تمام عبادات انسان از جمله نماز، روزه، دعا، ذکر و توسل در این ماه آن است که انسان برای خدا خالص شود.

حجت الاسلام جلیلی صفت بهترین عمل در ماه مبارک رمضان را دوری از گناه و معصیت دانسته و افزود: در این ماه که دست شیاطین برای گمراه کردن مومنان بسته است باید تمرین دوری از گناه را برای ماه های دیگر زندگی خود نیز انجام دهیم.




:: برچسب‌ها: نهاجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: