پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
توکل بر خدا رمز پیروزی امام خمینی(ره) بود
نوشته شده در جمعه 14 خرداد 1395
بازدید : 107
نویسنده : علی

 

حجت الاسلام میر باقری گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) توکل بر خداوند متعال بود.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، حجت الاسلام سید حمید میر باقری استاد حوزه و دانشگاه در مراسم سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) که با حضور با حضور فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش در مسجد النبی(ص) ستاد نهاجا برگزار شد گفت: امام خمینی (ره) در همه مسائل به خداوند توکل داشت و همین امر یاری الهی را برای پیروزی های بزرگ انقلاب در پی داشت.

وی مقدم دانستن رضای خداوند بر تمامی پیش آمدها را از دیگر ویژگی های امام راحل بیان کرد و افزود: امام خمینی(ره) بارها در موضوعات مختلف به مردم این موضوع را یادوآور می شدند که توجه و توکل به خدا در اولویت کارها قرار دارد.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: ترس از دشمن در مکتب بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران وجود نداشت و در تمام رفتار امام(ره) می توان ویژگی شجاعت و درایت را مشاهده کرد.

وی رمز پیروزی انقلاب را وحدت و پیروی از ولی فقیه معرفی کرد و اظهار داشت: همان رمزی که انقلاب مردم را روزی به پیروزی رساند امروز می تواند برای حفظ و قدرت هرچه بیشتر آن موثر باشد.

حجت الاسلام میر باقری در ادامه ضمن تبریک پیشاپیش ایام ماه مبارک رمضان گفت: در این ماه باید خودمان را از جهات مختلف آماده کنیم تا بتوانیم از سفره گسترده خداوند بهرمند شویم.

وی خاطر نشان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای درک مفاهیم توحید و دستورات دین مبین اسلام و اصول آن است.

شایان ذکر است به همین مناسبت مراسم مشابهی در کلیه یکان های نیروی هوایی ارتش برگزار 




:: برچسب‌ها: ارتحال،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: